Vogelbeurs in Grootebroek

Zondag 1 mei organiseert vereniging Streker Vogelvrienden weer een vogelbeurs.

Deze beurs is in het bezit van het keurmerk van vogelbeurzen. We leven dan ook de regels voor het houden van vogelbeurzen na.
Dat wil zeggen maximaal twee vogels tot en met de grote van een grasparkiet in een tt kooi, grote parkieten in een kistkooi of stalen kooi. Lopers zijn als verkoopkooi niet toegestaan.

Er worden verschillende soorten vogels te koop aangeboden, onder andere parkieten, kleur- postuur- en zangkanaries en verschillende soorten tropische vogels.
Ook zijn er een aantal handelaren aanwezig met vogels, voer en diverse vogelbenodigdheden.
U kunt ook voer, materialen en vogels bestellen in de webshop van de vogelloods Drachten, deze worden dan voor u mee genomen naar de beurs.
De webshop vindt u op www.devogelloodsdrachten.com

Voor iedereen is het mogelijk om een of meerdere meters te huren om overtollige vogels en/of benodigdheden te verkopen.
Er zal bij inbreng gecontroleerd worden op gezondheid van de vogels. Duiven, kwartels en hoenderachtigen worden niet toegelaten.

Voor informatie of het bestellen van meters:
0229-264703 Alfons
0228-511939 Erik

Adres: Clubgebouw “Eerste Streker Luchtpost”(duivenlokaal)
Naast zwembad “De Kloet” aan de wijzend 12, 1613 KP Grootebroek
Openingstijden: zondag 1 mei 2022 8.45 tot 11.30 uur