Ledenavond en inschrijven vogelshow

Maandag 10 oktober is er weer een ledenavond in Café De Paus in Lutjebroek. We beginnen om 20.00 uur en hopen dat jullie er allemaal bij zullen zijn.
De avond staat deels in het teken van de show, maar ook zullen de kweekresultaten aan bod komen.
Voor de pauze nemen wij u graag mee in een doorkijkje naar de komende show.
Zoals u hebt kunnen lezen zullen er dit jaar ook inzenders van onze zustervereniging uit Hoorn meedoen. Dit omdat de beheerder van de accommodatie de zaal onverwachts aan een ander had verhuurd. Gelukkig kunnen wij hier de helpende hand bieden en de Hoornse vogelliefhebbers binnen onze show onder te brengen.
Ook heeft u al gelezen dat beide verenigingen wel hun eigen prijzen zullen verdelen, zodat de wisselbekers van beide verenigingen binnen de eigen club zullen blijven. Dit geldt ook voor  de overige prijzen als goud, zilver, brons en de bondsprijzen.
Heeft u vragen over de show, of wilt u wel meedoen, maar weet u niet hoe dit in z’n werk gaat? Bel gerust even op.
Na de pauze, waarin de inschrijfformulieren ingeleverd kunnen worden, gaan we verder met de kweekresultaten. Wij zijn ontzettend benieuwd hoe dit bij iedereen is verlopen.
Graag zien wij u komende maandag bij de ledenavond!

Reacties zijn gesloten.